måndag 18 augusti 2008

Så j***la bra

Det börjar bli tjatigt men jag vill återigen tala om hur j***la bra Floridatjejerna har fått det. Vi har inte ont i magen varje morgon längre, vi får vara med även efter dagens arbetspass (som bio och vin tex) och vi får göra vettiga uppgifter. Vi mår så magiskt bra att vi har börjat träna. Men bara lite grann.

Jag är efter en vecka inne på min andra medicinska artikel (inte sexigt men det är på riktigt) och vi har gjort en rad Faktumanonser. Visserligen inget större men dom tror på oss och litar på att vi gör vårt jobb. En milslång skillnad från det andra stället. Våra självförtroenden är inte längre söndertrasade längst ner i en papperskorg utanför Systemet utan på väg upp mot skyn bland måsarna.
Så resten av reklamvärlden i Göteborg, se upp! Lagom jul finns två Floridabrudar som är redo att med glädje slita lagom mycket på vilken byrå som helst. Nästan.
//Nina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, vad roligt för er. Förtroende är något man aldrig kan få för mycket av, tycker jag.

Anonym sa...

Tack så mycket Anjo. Och jag håller med till fullo.

Anonym sa...

Och byrån som ni jobbar/praktiserar på trivs så bra med er. Ni är två superbrudar!!!!! Som man gärna vill umgås med även efter jobbet :-)

The Girls Of Florida sa...

Tack underbara Veronica. Något säger mig att vi kommer umgås mycket efter arbetstid. Funderar på när vi ska ha en wiikväll hemma hos mig. Wii med vin.