fredag 31 januari 2014

Största möjliga...tack!

Som många av er redan vet har jag en tid letat efter en ny heltidstjänst. Nu är allt löst och jobbet mitt, men 2013 var en tid av snålande, gnetande och en hel del rena skitdagar. Aldrig mer vill jag hamna i AF:s groteska klor. Detta kontrollorgan gör faktiskt ingen som helst nytta och lägger sällan energi på att någon ska känna sig pepp och orka söka jobb trots en miljard nej.

Tur att jag omger mig med de bästa utav vänner. Fina, omtänksamma och hjälpsamma vänner. Utan er hade jag aldrig orkat med förra året. Så många bra jobbtips som trillat in från er. Alltså, galet många! Häller hinkar med karma över er, kramar er rosa och överöser er med gräddiga bakverk.
Tack. Till alla ni. Ni är bäst.



Extra mycket kärlek skickas till @TheWonderLander & @busus. En dag ska jag göra ostskulpturer över er.

Bästa kramarna
//Nina

Inga kommentarer: