onsdag 29 oktober 2008

Vi vann Guldlådan. Nästan.

Självklart är girlsen med och tävlar i Guldlådan. Vi har skickat in ett riktikt bra DR för Farsor och morsor på stan. Eller forsor och marsor som jag alltid säger. Som sagt ett riktigt bra förslag är det.
I går skulle juryn höra av sig till dom nominerade och självklart satt vi som på vässade nålar hela dagen. Strax efter lunch ringer mobilen. Ett stockholmsnummer, tjosvejs. Vi har vunnit!

Rösten i mobieln säger "Hej, är det Nina jag talar med?" Jag flämtar mest. Vi har ju vunnit för faen. Ge oss ära och berömmelse. Ge oss pris och säg att vi är bäst.
Rösten fortsätter "Det här var Bengt från Electrolux. Vi kommer på fredag med en ny kylkompressor. Det blir la bra!"
Så nära en vinst men ändå så långt borta.

Nomineringarna presenteras inte förrens nästa fredag visar det sig så än lever hoppet. Hoppas bara jag slipper få en till kompressor.

//Nina

5 kommentarer:

Anonym sa...

När får vi se ert bidrag?

The Girls Of Florida sa...

När vi har tagit emot priset. Eller om någon vecka.

Entapir sa...

kylkompressor?

The Girls Of Florida sa...

Jesper: En kompressor till kylskåpet. Kylkompressor.
Kan inte så många kylskåpsord, och när man inte kan får man hitta på.

Entapir sa...

tgof: jag trodde det var till en luftkonditionering.