onsdag 26 maj 2010

Huggies skiter i det blå.



I Sverige har vi bäbisar som tränar yoga, små, rara liv som sover sött och en hel del nakna smårumpor.
I vårt livrädda land hälls det blå vätska, helt febrilt, både på blöjor och bindor. För ingen ska kunna misstänka, inte ens för en sekund, att det sker mindre mysiga prylar i någon sån där produkt inte. Nej nej. Det är så fräscht, så fint och alldeles supertorrt.
Men några som bryter mot blöjtrenden är Huggies. Ett märke jag aldrig tidigare sett men som jag är beredd att baka kakor till. Jag säger bara ….ja vad säger jag? Vet inte riktigt, men det är något väldigt bra i alla fall.

Kram
//Nina

2 kommentarer:

Aramia-Mamma till Kelly & Melwin sa...

Har använt dom blöjorna till min dotter. Dom är helt okej.

Unknown sa...

Så bra. Såg att dom verkar ha kommit till Sverige nu. Kul.