tisdag 1 november 2011

Äntligen är bävern här!

Idag är jag redo att ge Åhléns tio guldbävrar av tio möjliga. Anledningen är en nästintill uråldrig reklamfilm från 1995. Om jag säger bäveroverall kanske du vet vilken jag menar?

Hur som helst. För ett tag sedan tänkte jag skriva ett inlägg om bäverfilmen men det blev klurigt. För hur mycket jag än letade och hur många jag än frågade så var det ingen som hittade filmen. Därför skrev jag ett mail till Åhléns som är avsändaren. Och nu på morgonen fick jag svar. Och vilket svar sedan!

Det visade sig att först har denna otroliga människa letat i gamla gömmor för att hitta filmen, sedan lagt över den från VHS till digital media och sist men inte minst lagt upp den på Youtube och skickat mig länken. Det är ta mig tusan värt en storshopping.
Tack för allt. Och varsågod till er. För här kommer den nu äntligen, den legendariska bävernylonoverallfilmen.



Bäverkramar
//Nina

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄÄÄÄÄNTLIGEEEN !!!
Du är fan bäst...


Peace and love
//Dan...

Nina sa...

Hamen tack!