tisdag 1 juli 2008

Kopplingen är?


Efter en lång, alldeles för lång, tid utan att ha gjort något kreativt alls är jag rädd för att ha tappat det.
Alla verkar ha jobb där dom får utlopp för sina kreativa talanger. Eller i vissa fall otalanger.
Som i det här fallet. Det kan ha med min långa period utan skapande som gör att jag är hjärntorr. Jag fattar verkligen ingenting alls av det här. "Vill du rädda miljön, frys in några böcker." Fortsättningen "En välfylld frys släpper ut mindre kalluft när du öppnar den. Och det sparar energi." Vid telefonen står det "Gör skillnad." Brödet "Spara upp till 60% energi med vår trådlösa ECO DECT-telefoner."

Som sagt jag kanske bara är trög och torr, men va fan är det här för smörja? Är det verkligen någon som får betalt för det här?
Varför ska man frysa in just böcker? Skulle det vara roligt? Är det allvar? Kopplingen till telefonen är?
Snälla kan inte alla anställa mig, jag lovar att inte släppa ut sån här skit.
Kanske har jag inte tappat det ändå. Inte glöden iaf.

//Nina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Behövs ingen koppling längre. Räcker att det är kul. Se bara på den där jävla apan.

The Girls Of Florida sa...

Hahaha men det här är ju inte ens kul