fredag 4 juli 2008

Lättklädd kvinna som det ångar om


Oj då så knasigt det kan bli. Här har Whirlpool klätt ut en stackars kvinna till vattenånga och hoppas att det ska resultera i pengar.
Jodå. Lättklädda kvinnor (om jag nu får kalla henne för det. (hon har ju rätt mycket nät eller spets på sig trots allt.) brukar gå hem hos lättlurade kunder. På det viset skulle det egentligen gå att sälja precis vad som helst. Vackra kvinnor säljer och förför. Men jag säger nej tack.
Kom igen reklamvärlden. Var detta timmen innan semestern eller? Behöver ni hjälp så säg till. Kvinnor är sköna varelser men på det här sättet blir dom (vi) tämligen ointressanta.

//Nina

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah. Är HON vattenånga? Gud vad långsökt. Undrar just om jag kan vara vattenånga...

Anonym sa...

Nä, men ett litet penntroll skulle du kunna vara

Anonym sa...

hahah. Där satte du den. Mitt i krysset.

Anonym sa...

Illa. Jag förundras ibland över varför vi envisas med sån här reklam. Inte ens vi killar kan väl bli intresserade av det här? Eller är det fel på mig, saknar jag en manlig gen?

Anonym sa...

Nja. Jag vill nog åtminstone se lite pattar innan jag rusar till vitvarubutiken. Helst fetta också.
Så Wirlpool. gör om, gör rätt.

Anonym sa...

Gör om, gör porr. Till Kontaktmannen