torsdag 11 september 2008

En smaksak


Har du också längtat efter en lysande gitarr med Elvismotiv? Bra. Nu finns det två stycken för bara 800 spänn. Det är som det står "två läckra skulpterade gitarrer i konstnärskåda lyser upp Elvis fantastiska karriär! Gitarrerna pryds av bildmontage på Elvis Presley i sprakande färger. Med det berömda TCB-emblemet och Elvis signatur!".
Vad är konstärskåda? Det låter faktiskt väldigt ruskigt.

Skulle du inte få nog av osmaklig inredning bör du även inhandla några vargglas med en dekorationsrad i 22 karats guld.

Nu har jag tappat bort mig alldeles om vad jag vill med det här inlägget. Men det bjuder jag på.
//Nina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar just om autografen är fejk.

The Girls Of Florida sa...

Jag kanske är helt ute, men vad är det "berömda TCB-emblemet"?

Någon som vet?