torsdag 8 januari 2009

Du har en vacker handstil, Childhood.




En miljon sjunhundrafemtioåtta gånger trettiosextusen. Ungefär så många gånger har jag suckat åt Childhood. Inte organisationen i sig. Förutom att lotta ut bilar i Bingolotto gör dom säkert ett bra jobb. Får vi hoppas. Pinsamt för drottning Silvia annars.
Men deras kampanj, ja jag säger då det. Den gör att jag måste jag svära. Fan.

Alla ni som har en handstil som ser ut som någon form av Helvetica (jag är ingen ad...jag bara chansar) kan väl ta och räcka upp en hand. Just det. Ni var inte så många inte.
Men Childhood verkar tro att det är fullt normalt. Nötter. Om dom ändå inte tänkte ha handskrivet, varför har dom då ett sådant papper? Jag fattar inte.
Blir enbart arg och då har jag inte ens börjat tänka på idèn.
Gör om gör rätt och det blir så mycket bättre.
Typ en miljon sjunhundrafemtioåtta gånger trettiosextusen gånger bättre.

Eller vad tycker du?

//Nina

2 kommentarer:

Entapir sa...

Kan tycka att det blir en skön kontrast mellan linjerat papper och datamaskingenererad text. Förutsatt att det är äkta linjerat papper.

Kan inte riktigt se tråden här iofs. men det stör mig inte.

The Girls Of Florida sa...

Entapri: Ja där ser man. Skön kontrast kontra halvfärdigt jobb.
Tur att vi alla tycker olika. Annars hade det inte blivit mycket till diskussion ;)