måndag 12 oktober 2009

Perfekta kvinnor diskar.


Hej. Det är jag som är den perfekta kvinnan. Du vet, hon som gillar torkade blommor och rosetter. Hon som bara äter grovt bröd och använder förkläde. Jag är den perfekta kvinnan som aldrig fiser eller bajsar eller ens får förhårdnader på hälarna. Jag är alla mäns dröm som aldrig blir upprörd, arg eller sur. Inte ens över sketna tubsockar i soffan.

En helt vanlig dag vaknar jag i gryningen. Utsövd och med nytvättat hår. Jag stiger upp och glider omkring som ett ljuvt väsen i min mans alldeles förstora skjorta. Innan min man stiger upp har jag bakat scones med russin i, syltat och pressat färsk juice åt honom. Solens morgonstrålar gassar in genom de stora fönstrena och blåser liv i de vita, långa och lätta gardinerna. Det är ljuvt och behagligt.
Utan att behöva ligga på mage för att kunna dra upp dragkedjan hoppar jag i min dyra märkesdress. Vit blus, grå kjol med tillhörande kavaj. Ska jag vara lite extra fräsig sätter jag fast den stora broschen. Men under lingonveckan tar jag såklart min vita, tighta byxdress. Det blir mest praktiskt så.

Du skulle sett mig i morse, när jag sprang så där gulligt som bara jag kan rätt in i den nya grannen. Han spillde kaffe över hela sig men jag bara log mitt glänsande stomatolleende och hela världen log tillbaka. Åh livet är en sådan gåva!

En gång blev det lite dumt på jobbet och chefen blev både arg och sur. Men det är inget som lite ögonfransblink, en extra uppknäppt blusknapp och ett bett på Magnum råder bot på. Tänk så lätt ett misstag kan rättas till.
Annars äter jag sällan sötsaker och full blir jag aldrig heller. Men något som jag verkligen älskar är små och söta Libressepaket. Så himla gulligt alltså.

Och eftersom jag är den mest perfekta kvinnan njuter jag verkligen av att diska. Det är ju bara såååå myyyyysigt. En sådan tur då att Yes tillgodoser alla mina behov. Disken blir ren och jag kan fortsätta att vara både ren och mjuk. Tänk ändå vad livet är perfekt.

Perfekta kramar
//Nina the perfect girl.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Perfekt!
Du är riktigt ljuvlig. Som en dröm.

Johanna R sa...

Tänk om jag var som du! :-)

Ed sa...

Ha! Du fiser visst!

The Girls Of Florida sa...

Tankarilosvikt, Perfekta tack till dig. Din ljuva kaffetår.

Ribbe, Då vore hela världen perfekt :)

Ed, bara i smyg när ingen är hemma. Men säg inte det till någon.

Tessan sa...

Haha, tack och amen. Perfekta flickor onnanerar dessutom inte och får alltid orgasm samtidigt som sin partner.

The Girls Of Florida sa...

Tessan, Exakt. Den perfekt kvinnan är som en tamkatt i mars i sängen. Alltid villig men rätt stilla. Några muttfisar är det såklart aldrig på tal om heller.

//Nina