torsdag 19 februari 2009

H&M trotsar krisen.



Det allra vanligaste, tyvärr, i dagarna är fortfarande den där förbaskade ekonomikrisen. Så trist, tröttsamt och tjatigt att jag får god lust att förvandla mig till en semla.
Många drar ner på produktion, varslar och kursar. Men inte H&M inte. Istället satsar dom på något helt nytt och breddar sig. I dag slår dörrarna upp för H&M Home och givetvis klappar jag händerna av förtjusning. Inte bara för fina textilier utan för att någon vågar. Trots dåliga tider. Tänk om fler kunde och vågade göra detsamma.
Vad tror ni, hur länge ska den skittrista krisen hålla i sig?

//Nina

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha blev lite chokad när jag läste om det där :S

Anonym sa...

Och det betyder att de behöver en massa hemtrevliga copysar och ADisar, SÖK!

The Girls Of Florida sa...

dilek: Det har vart lite segt med kommentarer på sistone så tacka gudarna för att du bröt den trenden ;)
Varför blev du chokad förretsen?

Vero: Jag behövs överalt, problemet är att alla andra inte fattat det.