onsdag 10 december 2008

Kärlek när den är som bäst.

Det är skönt att känna sig älskad. När girlsen får kärleksförklaringar som denna är det svårt att hålla tårarna borta. Tack Vero. We love you!
För er som inte vet slutar vi vår praktik på fredag. Med vemod.


På måndag kommer det kännas tungt,
då gapar era platser tomma
Ingen kan säga att det är lugnt
I så fall är dom domma!
En flod av tårar kommer dränka mig sakta
- gå in inte snälla stanna hos mig
Minnet av er kommer jag varsamt vakta
Ty ni är som en härlig leverpastej

Vem ska nu axla eran roll
Ja det är för mig en gåta
Ni är mina små härliga troll
Åh nu börjar jag nästan gråta
Dom säger att tiden läker alla sår
Men det känns som tomma ord
Dom kan lika gärna lägga mig på en bår
Tänker tillbaka på när ni jobbade med Ford

Ja nu hoppas jag ju att vi håller kontakten
för något annat vore ju dumt
Det gäller nu att vi också håller takten
vi ska ju sno jackor och annat skumt
Ni kommer nå framgång med allt ni gör
då ni är duktiga små kreatörer
Lycka till, puss och smör
Kommer sakna era odörer

//Nina & Helena

Inga kommentarer: