måndag 15 februari 2010

Vilken linje är bredast?


Det må vara så att jag inte alltid är den vassaste kniven i lådan. Det kan till och med vara så att jag vid unga år trodde att tigrar var den kvinnliga varianten av ett lejon och att tåbira heter tåpira. Men när det kommer till att förstå mig på en knorrar på reklamannonser brukar det ändå gå vägen. Därför blev jag lite full i skratt när den här annonsen totalt snurrade bort mig. Bra jobbat.

Om du inte kan läsa den blurriga "rätt-svar-texten" längst ner så står det, "NV är den bredaste linjen, som ger behörighet till flest högskoleutbildningar." (det allra sista ordet kan inte jag heller läsa, men det verkar vara någon typ av webbadress).

Okej, så här i efterhand kanske jag borde ha tagit det. Men utan fusk var det faktiskt ganska kruxit.

Helena.

En sista liten sak bara, rösta på The Girls of Florida i YABA! Så där ja.

Hej då.

Inga kommentarer: