tisdag 3 mars 2009

Extra gummi för långsam utveckling. Gud vilken märklig rubrik.


Vissa saker ändrar sig tydligen inte alls. Som Extra tuggemmi. Den här filmen har cirka 15 år på nacken (eller i munnen) och vad har hänt? Nada.
Det hade vart grymt bra om Extras tuggemmi höll smaken lika länge som deras filmer ser likadana ut.
Då hade det vart ett gummi att kämpa för.

Men erkänn att det är aningen trist när utveckling och förändring uteblir?

Uppdatering
. Nu blev det möjligtvis lite pinligt. För visst är det Extra som numera har en animerad mun och rasande kariesstenar? Inte alls en massa sportiga, kära och härliga männoskor. Fast den är inte mycket bättre än den.
Tuggemmi, schampoo, binder/tamponger, tandkräm, tvättmedel...en del kategorier tycks vara svåra att marknadsföra. Allt ser likadant ut, varför är det så?

//Nina

Inga kommentarer: