tisdag 17 mars 2009

Jag, en klatchig satkärring.


Fröken Good ställer frågan om vilken låt som låg etta den dagen man föddes och om samma låt möjligtvis säger något om en.
1975 låg Niel Sedakas Bad Blood etta och jag hoppas innerligt inte att det har något med mig att göra.
Meningar som "The woman was born to lie", "The bitch is in her smile" och "Such an evil child" får stå för Mr. Sedaka himself. Jag tycker själv att jag är rätt snäll. Men man vet aldrig vad som döljer sig bakom den trevliga fasaden. Fast låten är rätt klatchig ändå.

//Nina

5 kommentarer:

Aludd sa...

I Feel Fine låg bra till mitt födelseår!

Aludd

Aludd sa...

I Want To Hold Your Hand verkar det ha varit den aktuella veckan!

The Girls Of Florida sa...

Aludd: I feel fine känns som en låt som passar dig utmärkt.
Lyllo där.

//Bad blood Nina

Experience No 1 sa...

wow fränt häftigt läckert eller nått

The Girls Of Florida sa...

Experience No 1: Ja eller nåttt...