torsdag 8 juli 2010

Önskar att jag fanns i oljeform.



Ni får ursäkta mig tusen gånger om, men idag är jag totalt bängtrött. Har jobbat som en blå i två dagar inför en presentation som hölls i förmiddags. Efter det försvann luften och jag suktar efter semester. Vad jag vill ha sagt är helt enkelt att jag orkar inte skriva om kampanjen ”Alla kan bli delägare” för Länsförsäkringar. Hade tänkt skriva något rasande trevligt om snällhet och kommunikation. Så blev inte fallet. Därför, gå in på www.delagare.se och kolla filmen. Gå sedan in här och rösta på mitt bidrag, en gång om dagen fram till den 31 juli. Ja det var väl allt. Tack och god natt för idag.

John Blundkramar
//Nina

1 kommentar:

Lennart Pettersson sa...

Har aldrig sett så fula porträtt! Och detta är väl en travesti på Postkodmiljonären? Säg att det är så!