tisdag 23 november 2010
Se världen med andras ögon.
Hur får man någon att verkligen, inte bara så där lite grann utan verkligen, bli sugen på att upptäcka världen hemifrån? Du vet, byta ut Idol på fredagar mot en dokumentär om regnskogen. Eller få finniga tonårsbarn att zappa över från amerikanske serier till en film om Alaskas slädhundar.
Kan man reta upp lukt och hörsel kanske? Två sinnen som sällan blir kittlade. Oftast är det synen som blir ordentligt matad med tänkbara upplevelser. Men om man skulle försöka utveckla den matningen till något mer, hur skulle man kunna göra då? Ett förslag är "See the world through somone else´s eyes" för Travel Channel. Och det är banne mig inget dåligt förslag. Eller vad tycker du?
Byrån är DDB New Zealand
Resliga kramar
//Nina
Etiketter:
DDB New Zealand,
Nina,
reklam,
Travel Channel
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar