söndag 6 november 2011
Älskade, hatade bröst.
Bröst är inte bara något bulligt och fint att vila ögonen på. Det är också två skinnpåsar med lite, eller mycket, fyllning. Några har hängiga, några har toppiga och andra har något som mer liknar mjölsäckar.
För att få någon styrsel på rackarna behövs en BH. Men med tanke på inga bröstpar är dem andra likt så är det inte heller det lättaste att hitta rätt sådan. Byglar som trycker obekvämt, bröst som väller ut på sidan och vårtor som syns ovanför BH-kanten. Det är helt enkelt en smula besvärligt. Och i allra värsta fall en mardröm. En mycket ful sådan dessutom.
Så ja. Jag anser att The Boobie Trap är en absolut glittrande kampanj.
Vad tycker du?
Rubrik: We can stop the horror.
Brödtext: For a proffessional bra fitting visit The Bobbie Trap at 120 water street or call 709 237 7200
Byrå: Target Marketing, Canada
Etiketter:
Nina,
reklam,
Target Marketing,
The Bobbie Trap
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar