fredag 22 maj 2009

Anna steker pyttipanna.


Ärligt, vad hände här? Var det här verkligen den vassaste kniven på skisspappret? Eller är det här kanske resultatet av en oerhört sen after-work med chefen bjussandes på tequilashots? Jag hoppas på det senare.

Jag fattar inte poängen, jaha, Anna steker pyttipanna, vad... gott? Jag känner mig som en idiot. Att annonsen dessutom baseras på "alla barnen historier" (fast dom så tjusigt har kapat bort "alla barnen") spär på min förvirring. Sist jag kollade fick barn inte rösta. Herregud i min låda.

Rubrik: Alla röstar utom Anna för hon steker pyttipanna.

Bröd: Rösta i Europaparlamentsvalet 20 maj - 7 juni!

Helena.

3 kommentarer:

frebro sa...

Vem är Anna då? Fattar inte…

The Girls Of Florida sa...

Frebro: Är inte det hon i bullerbyn?

Bonnieto sa...

ha ha ha, ja det där är inte bra...