torsdag 6 januari 2011

Rak på sak så vill jag åt din röst



Att blogga om söta hundvalpar, hjälplöst snygga kläder, djävulska sjukdomar och om sina barn är säkra kort och något som läsare aldrig tycks få nog av. Så att tävla mot hundratals sådana bloggar, bra som kassa, känns änna rätt uppgivande. Men skit i det, för skam den som ger sig. Visa nu att den tjocka tanten inte sjungit klart – lägg din röst på The Girls Of Florida.

Tävlingen är Blog Of The Year 2010 och finns på Facebook. Priset, förutom äran, är en resa till New York. Så snälla, skicka dit mig!

Så vad får du för att du röstar? Allra helst skulle jag vilja belöna dig med en uppsättning kramar och kanske en krogrunda. Men låt mig säga så här. Hjälp mig att vinna och jag kommer även i fortsättningen hålla mig borta från söta hundvalpar, hjälplöst snygga kläder, djävulska sjukdomar och barn.

Tack för allt, och glöm nu inte att rösta.
Kram!

Inga kommentarer: