fredag 25 april 2008

Festligt


I dag var inte den mest kreativa dagen i våra liv. Bakismysiga och slöa kom vi till praktikplatsen och väl där gjorde vi det vi brukar. Ingenting.

Festen i går var till en början stel och kostymig. Men framåt småtimmarna blev den riktigt bra. Mycket gratis vin och öl gjorde framförallt mig sprallig i benen. Kanske lite väl mycket sprall. För första gången i mitt liv har jag faktiskt dansat till bägge fötterna blödde. På riktigt.
Men jag var inte värst. En kille ramlade och slog ut flertalet av sina tänder. Hur han mår i dag vill vi inte ens tänka på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

smaskigt nina, smaksigt...den ser sådär saftig ut..mmm

/Brallan

Anonym sa...

Mmmm om du tycker att dom ser smaskiga ut kan jag berätta att det bara är förnamnet. Och alla planer på att han finare skor är cheap monday kängor är borta med vinden. För flera veckor framöver.