söndag 6 april 2008

Ingen riktig koll.

Vi ska i morgon bli praktikanter. Härligt härligt ska det bli. Så härligt att vi tänkte att det kan vara värt att blogga om. Vem som skulle vara intresserad av att läsa det? Ingen aning. En och annan liten och förvirrad KY-elev kanske. Eller möjligtvis Karin och Östen.
Vi är inte ens säkra på vad den här bloggen kommer att handla om. Förmodligen en del om reklam. Och förhoppningsvis några knasroliga upplevelser.
Vad vi däremot vet är att namnet ”The Girls Of Florida” ! (utropstecknet kom till när IFK la sitt fjärde mål om ni undrar) är en omotiverad hyllning till Fredrik och Miami.

Kan också upplysa er om jag inte lärt mig hur man uppdaterar den här sidan och dessutom har en kattsvans på tangenterna. Så om text försvinner, blir dubbel eller beter sig annorlunda på något annat sätt. Skyll på Bobby (min tjocka katt).

Tjipp tjipp och ät en glass.

PS. Världens förmodligaste coolaste japan är naturligtvis Takuma Sato. Om någon misstycker, skyll inte på Helena. Hon har inte en aning om vem som är min favoritjapan.

(Här skulle jag lite käckt lägga in en youtubefilm, men trots Elins hjälp har jag inte lyckats. Här kommer länken istället http://www.youtube.com/watch?v=GsmSlLsXKRY&feature=related
Jag SKA bättra mig. Lovar.)

//Nina på vingliga ben.

Inga kommentarer: