tisdag 8 april 2008

Limousinefärd på 300 meter.

Hej.

Jahaja. Jag kanske också borde skriva nåt vettigt. Asså jag, Helena.

Idag åkte jag och Nina taxi. Vår projektledare drog med oss till Arkitektkopia. Vi trodde (eller ville tro) att reklambranschen var så jäkla glassig att vi skulle få ÅKA dom 300 meter som skiljer reklambyrån och Arkitektkopia åt. Fasen vad nöjda vi var. Ett härligt studiebesök senare vaknade vi upp i verkligheten. Vi insåg att vi hade hamnat i förorten. Eller "på det stora Arkitektkopia" som vi kallar det nu. Vi tyckte ändå att taxifärden var lite skrytsam. Numer kryddar vi sanningen och säger att vi fick limmo och att vi hade svarta solglasögon på oss.

japp. Det var det enda vettiga jag fick ur mig. Hej då så länge!

Förresten. Killen med koll är fortfarande sjuk. Inte bra. Ah, ska banne mig skriva en bra- och bajslista här snart. KY!

Sweet.
//Helena

Inga kommentarer: