måndag 7 april 2008

Årrajt!



Yes, i dag var dagen med stort D. Dagen vi väntat på sååååå länge.
Gullepluttarna på vår praktikplats hade satt fina och färska tulpaner på våra bord och vi har fått var
sin (jättedyr) anteckningsbok. BildHelena hade dessutom fått fina färgpennor och en kontorsstol med snurr. Jag har fått en alldeles stilla plaststol. Alla är glada, snälla och stryker oss medhårs.
Just det ja. Vår handledare, killen med kollen, är sjuk. Vi hoppas att han är tillbaka. Snart.

Hoppas klassen har det roligt på alla sina ställen. Någon som ska KY-manglas på onsdag?
//Nina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan vad nice och trevligt! Bli hälsad välkommen med blommor första dagen... Första dagen på mitt jobb blev jag hänvisad till en trasig kontorsstol och mängder av arbete, tack liksom.

Läs mer om min vardag och kampen mot mina chefer på min blog... Lyckostar!

The Girls Of Florida sa...

Haha, japp. Jäkligt fint gjort liksom. Dessutom ett fint (och helsikes dyrt) block. Idag fick vi ännu mer pennor, visitkort och mailadress. Vi bara får saker hela tiden?

Stackars dig. Jag kan trösta dig med att Nina fick en vanlig platsstol. Dock inte trasig. =)