söndag 7 juni 2009

Valönskningar.


"En svensk tant tiger inte i Bryssel".

För mig är en svensk tant grinig, oaptitlig som fladdrande hud och skyller allt på att dom är äldst och därför kan/vet dom allt.
För mig är Marit Paulsen grinig, oaptitlig som fladdrande hud och skyller allt på att hon är äldst och därför kan/vet hon allt.


"Alla röstar utom Kjell för han ska tvätta i kväll."
Hahaha gud va roligt. Ser ni? Det rimmar!


"Alla röstar utom Ellen för hon är upptagen hela kvällen."
Jag blir verkligen ofantligt sugen på att gå och rösta och tack vare denna kampanj vet jag varför jag ska rösta. Tack för en mycket väl genomförd kampanj. Not.

Ja, jag erkänner. Jag är lat. Inte hela tiden men om någon vill ha min röst utan att ge mig tydliga svar på varför dom vill ha den, då blir jag lat. Därför har jag en önskelista till nästa val.

1.SMS-röstning.
2.En samlad infosida med alla kandidater.
3.Tydlighet. Vad vill kandidaterna?
4.Era kampanjer, gör något vettigt utav dom.

Tack, det var nog allt.

//Nina

2 kommentarer:

Unknown sa...

Såg lite på valvakan igår, och då fick FP beröm för sin tydlighet i valrörelsen.

Tydlighet innebär tydligen att låta en person som inte kandiderar (Jan Björklund) framföra budskap man inte kan rösta om ("Ja till Europa").

Förbryllande.

The Girls Of Florida sa...

Suck, ja du ser. Det finns liksom inte så mycket mer att säga än, Ryck upp er!

//Nina