söndag 17 januari 2010

Åkestam Holst visar rätta vägen.


Under tiden som konkurrenterna fortfarande stirrar sig blinda på palmprydda sandstränder, bara fötter och den smala, perfekta familjen i poolområdet ägnar sig Apollo åt att packa. Och jesus vad rätt det blev. Inte bara för att planering, längtan och packning är, lite klyschigt men sant, halva nöjet. Nej som ligger bakom kampanjen visar också att dem kan sitt yrke. Dem spelar med helt andra fioler så att säga. Konkurrenternas sandfotspår kan vara vilken strand, land eller resebolag som helst. Och med ett sånt enkelt knep som att visa en annan sida av resan, visar här Åkestam var skåpet ska stå. Gött. Om några hundra år när det är min tur att åka på charter vet jag i alla fall vilka som får mina pengar. Under tiden planerar, längtar och packar inför Depeche Mode.

1 kommentar:

Tessan sa...

Gud vilken underbar reklam. Om jag hade pengar *gnolar*