måndag 29 mars 2010

Lägg dig inte längst in i garderoben.



Det verkar vara ytterst få som begriper att en även en reklamtröja måste vara snygg för att inte försvinna i mängden. Alldeles för ofta får man till skänks en sladdrig, oformlig tröja som känns så osexig att bära att kossorna slutar råma. Och lika ofta hamnar dessa tröjor i sopen eller sparas längst in i garderoben. För dem är ju så bra att ha när man ska måla om. Eller bygga om verandan. Eller att använda som skurtrasa alternativt att fetta in skorna med.
Men så finns det dem som faktiskt har utnyttjat det faktum att människor gärna visar ditt varumärke, helt gratis, om bara tröjan känns rätt. Några som säkerligen fått fler än en skojfrisk person att klä sig som en reklampelare är Evian. Tack vare byrån BETC Euro RSCG i Paris kan man nu få skratta lite åt folk och deras mycket ungdomliga kroppar.

Några andra som har snygga tröjor är så klart Miami. Men eftersom jag fortfarande inte fått min tröja som jag blivit lovad (Guns&Palms girl-tee storlek S tack) gör jag ingen reklam för dem. Taskigt men sant.

Kram
//Nina

Inga kommentarer: