måndag 10 november 2008

Fint sa Fiffi om musen.



Tant Fiffi är en skön tant. Henne skulle jag vilja ha som faster. Helt ogenerat och med charm i blicken lanserar hon intimvårdsprodukter ifrån RFSU. Rätt in i hjärtat traskade Fiffi och där kommer hon att stanna.
Åkestam Holst har lyckats göra kvinnlig intimrakning till ett ämne jag nästan skulle kunna ringa och prata med mamma om. Lekfullt och nästan på ett absurt mysigt sätt funderar jag på vad jag skulle kunna hitta på för roligt med min muff.

Faller du gör printen kommer du att älska kampanjsidan. Vem vill inte frisera en egen liten fiffi? Här finns sax, rakhyvel och kam. Det är bara att sätta igång. Eller som dom själva säger "Ansa skruden eller stay luden".
Älskade tant Fiffi, tänk om alla tanter kunde vara lika opryda. En sån fin värld vi skulle ha.

Annonscopyn:Det är så mycket prat om kvinnor och kvinnors rakning hela tiden? Välansat, renrakat eller orakat – åsikterna är många och delade. Givetvis vill man hålla sig uppdaterad så jag sökte på Google med orden ”raka musen”, och kan du tänka dig ¬– 190 000 träffar! Bevare mig väl.

190 000 webbsidor och otaliga timmar senare förstod jag att det här med rakning är mer på tapeten än någonsin.

Efter åtskilliga års arbete på RFSU (som i år firar 75 år!) tror jag mig ha tämligen bra koll på läget. Så för att råda bot på förvirring skapade jag en serie produkter särskilt framtagna för intimrakning. Produkterna fungerar lika bra om du är en kille och vill raka pungen (25 000 träffar på Google).

Ta gärna hjälp av mina intimvårdsguide på rfsu.com så blir bekymren ännu färre.


Men kom ihåg, det finns inga rätt eller fel . Det är bara du som bestämmer om rakning är något för dig eller inte. Själv kör jag vildvuxet och trivs utmärkt med det.
Allt gott, Fröken Fiffi.

//Nina

3 kommentarer:

fake it til you make it sa...

Vilken underbar sida. Fiffi hjälper till med musen och fastnar i mitt hjärta.

Anonym sa...

Japp, ett styck klockren kampanj.

Förresten, länka till mig nu dååå!!!

Anonym sa...

Men fyfan vad underbart. Fantastisk kampanj.