torsdag 27 november 2008

Två killar med kondom blev för mycket.


Har du något emot att titta på en tjej som visar dig vad hon tycker om att göra? Eller varför inte ta en glutt på när två unga killar sätter på en kondom?
Du behöver inte slinka in på en bakgata, du behöver inte gå en torskfylld gata nä inte ens göra något olagligt. Skicka ett sms och få filmen direkt till mobilen.
Är du en porrtittare av rang och tycker detta låter fantastiskt är jag rädd för att göra dig besviken. Du kommer inte få se något sexigt alls. Däremot hoppas Umo att ungdomar ska lockas till deras hemsida. Och förmodligen lockar det fler än bara ungdomar. Mig till exempel.

Umo är lite som en ungdomsmottagning fast på nätet. Och sånt kan inte samhället få för mycket av med tanke på sexualundervisningen i skolan. Så här ser era äggstockar ut, här är sädesröret i penis. Ja ni fattar.

Men skit samma. Västtrafik, dom gamla hängbukssvinen, tycker annat.
Meningen var att kampanjen skulle gå på bussar och spårvagnar i Stockholm, Göteborg och Malmö. Men icke sa Nicke. I Göteborg är gubbarna tydligen nått så grymt bögrädda att dom sätter stopp för det hela. Fast inte helt och hållet. Bara för trevliga killar som gör trevliga saker med varandra. Usch och fy säger gubbtrafik. Men Smarr smarr att få se en skön tjej.

Va fan. Nu skriver jag för mycket igen. Kort och gott. Ta bort gubbtrafik så jag kan sluta skriva om dom.

//Nina

4 kommentarer:

lord Fredruk sa...

Som porrtittare av rang reflekterade jag inte ens över vad bruden gillar att göra. Så hot tyckte jag att den annonsen var. Killarna tycker jag ser lite läskiga ut och jag vill helst inte titta på dem heller.
Men allra minst vill jag att Skittrafik ska moralisera åt mig.

The Girls Of Florida sa...

Dom riktar sig till ungdomar Fredrik, ungdomar. Tror, hoppas, inte heller att du skulle tycka hon är hot.

När tusan ska vi dricka öl?

lord Fredruk sa...

Jag är gammal. Dessutom åker jag kollektivt av fri vilja. Vad fan är det som har hänt?

The Girls Of Florida sa...

Vad som än händer kan du nog skylla på sossarna.