tisdag 18 november 2008

Guldkantad fest




























Nä, det bidde inget förstapris till girlsen. Men väl ett ärofyllt tredjepris. Och en hejdundrande fest.
Sällan har girlsen haft så här roligt. Vi kan inte säga så mycket annat än "Jösses". Avslutningsvis vill vi passa på att säga tack för skumpa och roligt sällskap till Goss. Och tack DDB, ANR och alla andra för trevliga pratstunder. Och tack alla ni andra som hejat och trott på oss. Fortsätt tro för nästa gång blir det guld.

Här kan ni själva se hur roligt det är på guldfester.

//Nina & Helena

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nina: Bra jobbat mitt kära fadderbarn!

The Girls Of Florida sa...

Mäh, får inte jag något grattis Pontus? / Helena

Anonym sa...

GRATTTTIS MINA SMÅ SNUSK!! Från kultingen

The Girls Of Florida sa...

Nöff på dig storkulting. Vi gillar dig med.

Pontus: Tack. Utan dig hade jag inte vart den jag är i dag.

Anonym sa...

WAAAH!! Hur häftigt är inte det där!! Grattis tösabetor! //Mallan

The Girls Of Florida sa...

Tack MallanBrallan! Och hur häftigt är det inte att du hat fått jobb? Grattis söta lilla fågel.

Anonym sa...

Gisses, djungeltelegrafen är ett fiffigt fenomen.=D Jo men visst är det så! Det är så overkligt så jag är fortfarande uppe bland molnen och svävar! Grattis ännu en gång till er mina fina. //MallanBrallan

Anonym sa...

Självklart Helena... Grattis!
Eftersom jag i all min hast glömde att gratta dig får du även en smällkaramell. Fast bara i fantasin. För i fanatasin kan man ge vilken present som helst. :o)

Abbes pappa sa...

Tack själva!

The Girls Of Florida sa...

Pontus: Eftersom det finns risk för glömska i morgon säger jag det nu. Grattis på namnsdagen.

Anonym sa...

Jag bugar och bockar.