fredag 25 september 2009
Sårbara män, en klar tiopoängare.
Med risk för att vara sist på den här bollen då, men kolla gärna in den nya underhållande kampanjen för Nivea for men. Manlig sårbarhet. Den är helt rätt i tiden, rolig och underhållande. Det är CP+B Europes som ligger bakom och ja, det är inget annat att göra än att lyfta på hatten.
Tack för att ni gjorde något helt annat än vad övriga världen har gjort för manliga hudvårdsprodukter och rakning på allt för många år. Det är änna att jag blir lite kär i sårbarheten. Och med det önskar jag er en god helg.
Som vanligt kan ni läsa mer om kampanjen på till exempel Webbsverige och Dagens Media. Och själva kampanjsidan finner du här, www.manligsarbarhet.se
Kram
//Nina
Etiketter:
CP+B Europe,
manlig sårbarhet,
Nina,
Nivea,
reklam
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Vad glad jag blir för dina fina ord om kampanjen. Tack!
Det var så lite så, och dessutom har du gjort ett bra jobb. Och ska man inte få fina ord då, när ska man då få det? :)
Kram
//Nina
Skicka en kommentar