tisdag 8 december 2009

Intresseorganisationen som skulle kunna ge Skumberg gratis sex.



Antar ni känner till bakgrunden men jag drar den snabbt för er som legat i koma sen i fredags. Köpenhamns kommun vill hejda den förväntat stora anstormningen till stadens horor. Det görs genom vykort med texten ”Stå emot. Köp inte sex”. Eftersom sexhandel är tillåtet, om den inte görs under tvång, blir såklart Sexarbetarnas intresseorganisation rosenrasande över tilltaget. Som hämnd erbjuder dom gratis sex i utbyte mot vykortet och uppvisande av legitimation. Du måste vara politiker för att knulla gratis, kommunalare och andra sugna får betala vanlig taxa. Ok då är alla med på noterna.
Min enda erfarenhet av sexhandel är att jag måste gå igenom Göteborgs horgata för att komma till mataffären. Därför ställer jag frågan till er som kanske har mer erfarenhet eller kunskap om ämnet (det går bra att vara anonym). Är det bara män som köper sex? Vad gör i så fall alla kvinnor som vill ägna sig åt samma hobby? Är det så enkelt att män (inte alla men tillräckligt många) är obotliga sexmonster? Om det är så att en helt vanlig svenssonman tycker det är spännande att köpa sex kan jag rekommendera rollspel med frun. Efteråt kan frun göra något riktigt kul för pengarna.

Sen funderar jag på om detta kan vara det yttersta beviset på att vi har för få kvinnliga politiker, annars borde det räcka med att politikerna gör som andra arbetare. Anordnar firmafest och hånglar i serverrummet.

Men vad man än tycker om sexköp och dess utövare så måste jag applådera. Högt och ljudligt. Sexarbetarnas intresseorganisation valde att vara starka, envisa och gav sig tusan på att vinna. Istället för att kasta gatsten eller bli bitterfittor gjorde dem det enda rätta. Vände på problemet och ägde situationen. Ett bevis på att motgångar kan göra dig starkare. Nu hoppas jag bara att den där Skumberg inte gått och blivit politiker. För vem skulle vilja sexa med honom. Helt gratis dessutom.

Puss & Hångel
//Nina

1 kommentar:

Tessan sa...

Skrattade högt när jag läste det här. Vilken rolig motkampanj. Förstår dem. Är det lagligt att köpa sex ska inte politikerna komma och försöka sno pengarna från hårt arbetande horor. Antingen eller liksom. Ang män och kvinnor som köper sex. Mest män är det ju, men klart att det finns en del kvinns också. Och en del män köper ju från män inte kvinnor. En del män har ju fö inga fruar, eller har en fru som inte gillar sexlekar (fast otrohet är ju fel - fy!) Och en del kvinnor vill väl också ha sex utan strings. Anonymt, och med nån som arbetar för att du ska ha det skönt istället för tvärtom.