onsdag 4 februari 2009

Ful men god.



En annan film hittar du här.

Jag tror att jag en uns betuttad , i rak och rättfram j***a ärlighet. För visst fasen varar den gamla hederliga ärligheten längst?

Den här kampanjen påminner så smått om hela Delicatocirkusen, men den känns inte lastgammal ändå. Den klassiska "ta något som alla andra har gjort och gör tvärt om" verkar funka splendid. I like.

Så, var bussiga och ta inspiration av den här alla ni stackare som jobbar med Mascara Multiextending Superblack Flash, eller vad det nu heter. Tack.

//Helena

6 kommentarer:

Abbes pappa sa...

Jaa, visst! Den är ju kanon.

The Girls Of Florida sa...

Lika klart som solen att den är!

The Girls Of Florida sa...

Jag gillar den inte alls.
Ärlighet i all ära men här tycker jag mer att blir fisförnämt. I den här reklamfilmen puffar, duttar och piffar vi till maten. Men du, ha nä nä. Du får en som vi tappat på golvet och sopat upp igen.
Nä Maxreklam går inte hem hos mig. Dessutom tycker jag hela Max är rätt överskattat.
Ett bra försök som inte riktigt funkar. Det är är mitt tycke.
//Nina

The Girls Of Florida sa...

Hela Max koncept bygger på att det är "hemmagjort" eller åtminstone gjort på beställning. Inte alls McDonaldsigt, som mer känns massproduktion och ful perfektion. Max är underskattat ;)

En annan fundering. Låter inte speakern lite som Magnus Betnér?

Helena.

Entapir sa...

Måste säga att det blir mer än lovligt schizofrent när ni skriver från samma avatar :D

Jag gillart ivf. Ärlighet varar längst den här gången. Tror inte det skulle bli en hit i det långa loppet dock.

The Girls Of Florida sa...

Entapir: Men ååå, vi har skrivit under med namn ju ;)

Tror inte heller den håller i längden , det gjorde inte Delicato heller. Såg precis ännu en kampanj i samma tema. Bevisligen skittrist i långa loppet.

En sak till jag har funderat över. Om Max vill spela på "äktheten och svenskheten" varför har dom inte svenska namn på burgarna?

Helena.