fredag 27 februari 2009

Kungen är ett stockholmssyndrom.


I Götlaborg dealar vi verkligen inte med sådana problem. Här kavlar vi upp flanellskjortan, jobbar på varvet, bygger bilar som ingen vill ha. Vi spelar riktig fotboll, gör den bästa musiken och gifter oss precis hur vi vill. Med vem vi vill. Utan att säga till stadsministern. I Göteborg lever vi livet och må bra. Den där kungen med familj måste vara ett stockholmssyndrom. Punkt slut.

Men vem är han, denna fantastiska man? Vd heter han, vad gör han där och klär han i hatt? Någon som vet.

//Nina

7 kommentarer:

Anjo sa...

Jag älskar det där klippet :)

The Girls Of Florida sa...

Den goaste gubben :)

Anonym sa...

Conny Bengtsson från Majorna. Det är sant..

The Girls Of Florida sa...

Jag har fått veta att han dessutom är Eddie Bengtssons pappa. Vill ni träffa honom eller eventuellt Conny, besök restaurang Bryggan.

/Nina

Anonym sa...

Varför ska man besöka restaurant bryggan för?

The Girls Of Florida sa...

För om jag inte minns fel brukar åtminstone Eddie vara där. Men jag kan ha fel, det har hänt förut.

Anonym sa...

Kan du fixa 3 st autografer till mina söner från Eddy Bengtsson? Det hade varit jättesnällt. Tpf