fredag 31 oktober 2008

Har du en bil i trosan?



























Hujeda mig sådan reklam det finns. Mycket kan jag vänja mig vid, men det här? Always - never.
Denna fantastiska binda har skyddande konturer, förlåt jag menade såklart SecureGuard, som ska skydda mot livets små törnar. Jo jag tackar ja.
Den dagen jag har ett helt tivoli i trosan kanske, men bara kanske, jag kommer bli tacksam. Fast det är mer troligt att jag skulle skaka ur den förbannade bilen.

Jag måste erkänna en sak. Kanske är jag ensam om detta, men jag har aldrig haft en radiostyrd bil mellan benen. Och jag ber till Gud om att jag ska slippa det. Eller nä. Det gör jag faktiskt inte. Tror det räcker med en bra intimhygien för att slippa sådanna missöden.

Vad säger ni tjejer, damer och tanter? Vad säger ni pojkar, män och gubbar? Hur i all sin dar kommer man på dynga som den här? Och vad gör bilen där? Eller är det hela bara alldeles underbart.

Rubrik: Inget skyddar dig bättre från livets små törnar än våra SecureGuard skyddande konturer.

Bröd: Varför ska det roliga ta slut bara för att mensen har börjat? Bara Always Ultra har SecureGuard skyddande konturer. Always Ultra hjälper till att hålla det innanför kanterna för att skydda dig från livets små törnar. Så lägg i vilken växel du vill och låt inget hindra dig - oavsett vilken dag i månaden det är.

//Nina

10 kommentarer:

PGW sa...

Den där reklamen är nog helt enkelt en av de absolut sämsta som någonsin producerats. Jag föreslår att vi skjuter hela byrån som gjort skiten.

allvarligt.

The Girls Of Florida sa...

Jag sätter 1000 spänn på att kreatörsteamet var män.

Att skjuta dom, count me in.

Entapir sa...

hahaha "livets små törnar"? Var inte det en rätt fet, kollektiv klapp på huvet?
Och jisses vad fressht och blått! För något år sen gick vätskan åtminstone åt ljusrosa, men det har tydligen vänt. igen.

Skulle ni köpa en produkt med ärlig reklam?
Hur skulle den se ut? (förutom apoteket-info då)

PGW sa...

Ja, om de lyckades vara ärliga så skulle jag nog köpa det. Därmed inte sagt att man behöver ha närbilder på använda bindor. Om någon verkligen hade något försäljningsargument att just deras sort VAR bättre än de andra, för att *fyll i logisk förklaring här*, så skulle det verkligen vara intressant.

Nu förväntas jag gå på små radiobilar, blommor, rosetter och fan och hans moster. Jag letar numera aktivt efter sorter jag inte sett reklam för. Har tyvärr inte lyckats.

The Girls Of Florida sa...

Ärlighet vara längst brukar de visa säga. Kanske stämmer det. Kanske inte.
Men att få kvinnor att köpa bindor med hjälp av en radiobil får mig att må illa.
Är toktrött på bilder av bindor, mascara och andra kvinnliga ting.

Vet inte hur jag själv hade gjort om arbetet låg på mitt bord. Men en sak är säker. Jag hade inte kört omkring med en bil på en binda eller hällt blå vätska på densamma.
Inte heller visat en brud med två livvakter.
Suck. Det är synd om människan. Fast mest synd om kvinnor som får stå ut med att idiotförklaras.

PGW sa...

Kan bara instämma. Varför är så mycket reklam som är riktat till kvinnor så idiotisk? Finns det någon intelligent reklam riktad till kvinnnor??

The Girls Of Florida sa...

Jag kan iofs tycka att mycket reklam även riktad till män är oerhört pinsam. Axe till exempel. Eller Cocacola zero.

Men få kommer upp till vinnarna av pinsamhet. Woolite. (http://thegirlsofflorida.blogspot.com/2008/05/woolite.html)

Entapir sa...

jag minns (flyktigt) ett dr från OB som var ganska punkigt, i svart med rubriken "UP YOURS". Kanske inte intelligent, men ganska ärligt och oväntat.

Anonym sa...

"up yours" var väl always det också? (men tamponger) Den med fuckoff-finger på framsidan menar du, eller hur? Jag tycker inte heller att den var särskilt intelligent. Idén var att de flesta använder långfingret vid användningen av en tampong, enligt deras marknadsavdelning (jag ringde och frågade). Därför flickan med fuckoff-fingret. Ärligt? Kanske det. Eller också bara jättedåligt.

Entapir sa...

sämre än radiobilar?
Du har helt rätt! Det är den jag menar.